Płomień oczyszczenia

Fioletowy płomień przyszedł do mnie jakiś czas temu. Zobaczyłam go wyraźnie w medytacji. Tlił się w przestrzeni pod powiekami, a im większą uwagą mu poświęcałam tym bardziej wybuchał, pochłaniając wszystko co mi nie służy.



Płomień ten to energia totalnego oczyszczenia. Praca z fioletowym płomieniem, pomaga nam usunąć z życia wszystko co przytłumia nasze wewnętrzne Światło. Pozwala nam pozbyć się tego, co nie służy. Im dłużej z nim pracujemy tym bardziej spektakularne efekty zaczynają się manifestować w naszym życiu.

Nie trzeba żadnych specjalnych umiejętności. Wystarczy przywołać go podczas wyciszenia, medytacji, lub tuż przed snem, kiedy ciało jej odprężone i zrelaksowane. Można go wezwać cichą melodią, którą zaśpiewa ci serce, delikatnym mruczeniem, słowami wypowiadanymi na głos lub w myślach.

Możesz posłużyć się gotowymi afirmacjami, które łatwo znaleźć w sieci, wykorzystać moją, którą tu proponuję, lub ułożyć własną. Ważne by z tobą rezonowała, byś czuł ciałem każde słowo. Nie jesteś pewny czy coś czujesz? Skup uwagę na polu serca, możesz położyć tam dłoń. Wypowiedz słowa na głos. Czy zaszła jakaś zmiana? Poczułeś ucisk, przypływ energii, ekscytację, wyciszenie?

Posłuchaj siebie, a zawsze znajdziesz odpowiedź. Odrzuć strach i wątpliwości. Jesteś Światłem, masz dostęp do nieskończenie wielkiej Biblioteki Wiedzy. Znajdź klucz.

Pracuj z płomieniem codziennie, przez 30 dni. Rezultaty zmian nie będą kazały na siebie czekać.

Fioletowy Płomieniu, boski darze,
Spal na popiół to co złe
Oczyść moje życie, odśwież
Bym zobaczył/a, że JAM JEST
Bym zobaczył/a światłość w sobie
Bym zjednoczył/a się ze Wszystkim
Płoń nieprzerwanie aż po kres
aż zrozumiem, ze Jam MIŁOŚĆ jest.

Powodzenia Światełka! <3

Wasza Czarodziejka Uśmiechu

Chciałbyś swoją wizualizację fioletowego płomienia? Napisz do mnie za pośrednictwem facebooka:

Komentarze