Sprawdź czy możesz uprawiać magię!

Chcesz wiedzieć czym jest magia i czy naprawdę chcesz się nią zajmować? Przeczytaj koniecznie!

Ostatnio znowu mamy renesans szeroko rozumianej ezoteryki i rozwoju duchowego.  Po epoce bezsensu i materializmu, postanowiliśmy wytłumaczyć świat na nowo i nadać mu cel. Jedną z dróg poszukiwania odpowiedzi jest magia. Ten termin budzi jednak wiele kontrowersji ze względu na pejoratywne skojarzenia, które niosą się za nim od wieków. Nie będę się rozwodzić nad przyczynami negatywnych teorii, którymi obrosło to słowo, bo większość z nas je zna. Jeśli sami czujecie się niekomfortowo używając tego wyrażenia, zamieńcie je na inne: kreacja, czynienie, lub jakiekolwiek , z którym będzie wam wygodnie.

                Zanim zaczniemy przechodzić do praktyki, warto zapoznać się z teorią. Pytanie, na które musimy odpowiedzieć sobie na samym początku jest to czym jest magia. Dzięki temu, będziemy mieli pewność, że chcemy się nią zajmować., lub dojdziemy do wniosku, że to nie dla nas. Nigdy nie działajcie po omacku. Po ciemku nie możemy przewidzieć konsekwencji i można rozbić palucha o wystający kant. Sami wiecie, jakie bolesne to bywa.

Źródło: http://youthvoices.net

                Definicji magii, stworzonych przez specjalistów zajmujących się tematem jest wiele. Warto się z nimi zapoznać, sięgając po odpowiednią literaturę.  Z czasem sami odkryjecie czym stała się magia dla was. Moja definicja jest prosta:

Magia to kreowanie rzeczywistości poprzez ukierunkowywanie energii.

              Nie funkcjonuje ona poza prawami natury, czy też fizyki. Nie ma charakteru ponadnaturalnego, jak wielu chce wierzyć. W czynieniu funkcjonujemy w zakresie zasad, które obowiązują na ziemi, chociaż część z nich wykracza jeszcze poza ramy szkolnego zakresu wiedzy. Możesz przyciągnąć, miłość, zdobyć potrzebną gotówkę, uzdrowić się, uchronić najbliższych, i wiele innych cudownych rzeczy, a wszystko to jest wynikiem działania przede wszystkim twojego umysłu. Wiem, że byłoby cudnie, gdyby można było machnąć różdżką, niczym Harry Potter, ale muszę Cię rozczarować. Jeśli tego właśnie się spodziewałeś, magia z całą pewnością nie jest dla ciebie.

            Specjalistów jest wielu, w tym sporo domorosłych, ale najważniejsze w uprawianiu magii nie jest czytanie mądrych ksiąg i opowiadanie o tym jaką rozległą ma się wiedzę. Podstawą jest praktyka, czyli czynienie. Każdy rozsądny i skuteczny mag zaczyna od podstaw, od magii pomniejszej, niższej czy sympatycznej (jak zwał, tak zwał). Rzucanie się na magię wyższą, bez uprzedniej wieloletniej praktyki jest co najmniej nierozsądne (a w zasadzie świadczy o kompletnej głupocie i braku odpowiedzialności!)

            Systemów magicznych jest całe mnóstwo.  Można  przystąpić do kowenu, czy zboru, ale nie jest to konieczne. Można też praktykować samodzielnie według jednej, ściśle określonej filozofii, a można szukać swojej drogi zaglądając do różnych szkół. Ja osobiście od dziecka preferowałam ten drugi sposób. Uczyłam się sama, od mistrzów reprezentujących różne systemy.  Dlatego to, czego możesz się nauczyć jest moim doświadczeniem.  Nie wiem wszystkiego (Na szczęście! Dzięki temu mogę uczyć się każdego dnia!), ale to co pragnę ci przekazać jest potwierdzone przez praktykę. Ponieważ sprawdziło się wielokrotnie, przynosząc zadziwiające rezultaty i odmieniając moje życie na lepsze, wiem, że mam prawo podzielić się tym z tobą, byś i ty mógł uczynić swój świat piękniejszym.Ucząc ciebie, uczę się sama, ponieważ nasze życie nie przestaje być nauką. Nie musisz poświęcać magii całego życia, ale dzięki poznaniu jej tajników, masz szansę wykreować swój świat, naprawić to co zepsute i odkryć nieznane możliwości.

          Nie musisz mieć cudownych wizji i proroczych snów, nie musisz zginąć łyżeczek siłą umysłu. Musisz mieć w sobie determinację do uczynienia swojego życia piękniejszym, szczerą chęć do nauki i troszkę pokory (To nikomu z nas nie zaszkodzi!). Oto zestaw cech dobrego przyszłego maga.

Jeśli czujesz, że chcesz iść tą drogą, możesz dołączyć do naszej grupy Magia w praktyce u Czarodziejki Uśmiechu, gdzie zawsze będziesz mógł otrzymać odpowiedź na swoje pytanie.

Podaj swojego maila w rubryczce „Zapisz się” w dole strony, by nie przegapić nowego wpisu.
Jeśli masz pytania, lub potrzebujesz pomocy znajdziesz mnie tu:

lub na moim profilu Czarodziejka Michalina



Komentarze

  1. Cieszę się, że natrafiłam na Twojego bloga na grupie na fb. Wcześniej szukałam podobnych blogów, ale ciągle trafiałam na takie już nieaktywne. A odnośnie tematu posta... Ludzie zbyt czesto oczekują po magii jakichś fajerwerków, błyskawicznych spektakularnych efektów - coś jak w Harrym Porterze, a obie wiemy jaka jest prawda :-) Magia to codzienna praca z energiami, praca nad sobą, nauka zasad, podstaw, rytuałów. Ma się w sobie dar, ale ten - niewykorzystywany, niedopieszczany, sam z siebie nie przyniesie plonów. Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG! Potterze oczywiście.

      Usuń
    2. Cieszę się, że wiedza, którą się dziele jest przydatna, zapraszam do śledzenia bloga i fanpage'a, gdzie na bieżąco pojawiają się nowe posty ;) W razie pytań zapraszam :) <3

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę że znalazłam Twojego bloga na fb szukałam bardzo długo i znałam . Dziękuję że jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Dzięki temu mam kopa by działać dla was każdego dnia! <3

      Usuń
  3. Wszystko dzięki Bogu wszechmogącemu, że sprowadził Dr DAWN, aby uratować moje małżeństwo, mój mąż zaczął się dziwnie zachowywać, zdradzał i pił, robiąc różne rzeczy, próbowałam szukać pomocy w różnych miejscach, ale nic nie działało, dopóki nie spotkałam Dr DAWN, który mi pomógł i teraz moje małżeństwo jest słodkie, pełne miłości i szczęścia. Jeśli jesteś w związku małżeńskim, związku lub płodności E.T.C, skontaktuj się z dr DAWN, on na pewno ci pomoże: WhatsApp +2349046229159

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz