Zacznij pracować z kryształami! To łatwe!

Fascynują cię kamienie szlachetne i kryształy? Chciałbyś wiedzieć jak wykorzystać ich moc, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Jeśli tak, to ten tekst, może pomóc ci zacząć piękną przygodę z ich energią!

Kryształy i kamenie szlachetne cieszą się sporym powodzeniem, wśród miłośników szeroko rozumianej duchowości i ezoteryki . Obserwuję u początkujących magików, że służą im wyłącznie jako śliczny gadżet.  Wielu nie ma pojęcia jak można wykorzystać ich moc. Oczywiście pięknie zdobią półkę, czy ołtarzyk. Noszenie ich jako biżuterii też jest świetne, w ogóle polecam naturalną biżuterię. Nie obwieszajcie się tymi plastikami i sztucznościami! Pamiętajcie, że każda rzecz ma swoją energię! Pomyślcie o energii plastikowych kolczyków z Chin! Brr…

Wracając do meritum, kryształy same w sobie mają niezwykłą moc. Podczas rytuałów symbolizują zazwyczaj żywioł ziemi. Jeśli zaczniesz się z nimi zaprzyjaźniać, odkryjesz ich działanie na sobie. Wiedza z tej dziedziny jest bardzo rozległa, więc na początku ogarnięcie jej może się wydawać trochę przerażające. Bez obaw, trening czyni mistrza. Zaczynaj małymi krokami.

 Wybierz sobie jeden kamień i spróbuj go poznać jak najlepiej. Najlepiej jeśli poszukasz go w odpowiednim sklepie stacjonarnym lub na targach. Każda czarownica to potwierdzi- kamień przed zakupem trzeba sobie pomacać. Z czasem nauczysz się rozpoznawać te, które są dla ciebie idealne. Poczytaj o nim co się da. Pomedytuj z nim. Oczyść go i naładuj. Kup sobie książkę z tej dziedziny (polecam na przykład „Encyklopedię Szlachetnych Minerałów” Scotta Cunninghama”). Załóż swoją księgę, w której będziesz zapisywać wiedzę o kamieniach i kryształach (lub dodaj ten dział do swojej księgi cieni). Krótko mówiąc, jeśli fascynują cię kamienie i chcesz wykorzystać ich potęgę- bierz się do roboty!

Na pewno słyszałeś, że zanim przystąpisz do pracy z kamieniami, należy je oczyścić. To prawda, ponieważ przez ich zdolność do kumulacji energii, z łatwością pochłaniają wszystko wokół. Nie wiesz jaką drogę przebył kryształ, zanim trafił do ciebie. Używanie nieoczyszczonych może być czasem nawet niekomfortowe. Jako przestrogę przytoczę własną historię. Dostałam kiedyś naszyjnik z kryształów górskich. Bez wahania założyłam go przy pierwszej lepszej okazji. Od razu poczułam się zanim nieco niekomfortowo, ale zignorowałam go, sądząc, że to przez wielkość kamieni i tłumacząc sobie, że się przyzwyczaję. Niestety w połowie dnia musiałam go ściągnąć, ponieważ nie tylko mnie uwierał, ale wręcz czułam duszności i drapanie w gardle. Jak mogłam od razu się nie zorientować, że noszę na szyi ładunek negatywnej energii? Cóż, staram się Myślec racjonalnie i nie dostrzegać wszędzie zagrożeń. Czasem ból głowy to po prostu ból głowy, a nie podstępny atak energetyczny. Jednak nawet wiedźmy czasem robią głupoty, dlatego polecam oczyszczać też biżuterie i ozdoby.



Są różne metody oczyszczania. Można kamień okadzić szałwią lub rozmarynem, można go zakopać w ziemi (ale tylko jeśli mamy pewność, że zakopujemy w pozytywnym energetycznie miejscu. ). Niektórzy zalecają kąpiel w wodzie z solą. Dobrze działa, ale pamiętaj, że nie każdy możesz zamoczyć w soli, bo możesz go zwyczajnie uszkodzić. Magia, magią, ale prawa chemii są nieugięte. Natomiast jeśli szczotkę ametystową postanowisz zakopać, życzę powodzenia z późniejszym pozbywaniem się zmieni  ze wszystkich szczelin. Dobierz metodę pod kamień. Najbezpieczniej oczyścić je w krystalicznej wodzie. Łatwym i bezpiecznym sposobem jest zamrożenie wody, rozmrożenie, naładowanie pozytywną energią (wystarczy jak skupisz swoje myśli na czymś pięknym i skierujesz je do wody)i zanurzenie w niej kamieni. Pamiętaj, że większość  trzeba oczyszczać po każdym użyciu. Dotyczy to przede wszystkim kryształów!
Po oczyszczeniu, przychodzi czas na ładowanie. Niektóre kamienie lepiej ładować na słońcu, inne natomiast doskonale pochłaniają energię księżyca. Czasem tez wybieramy rodzaj ładowania pod wykonywany rytuał. Kamień też można potrzymać w dłoni, aż stanie się ciepły i ładować go własną mocą.

Magia kamieni działa, ponieważ poprzez swoją strukturę, pomagają one kumulować i kierunkować energię twoich intencji. Kiedy używasz odpowiedniego kryształu lub minerału podczas czynienia, wysyłana przez ciebie moc, łączy się z mocą kamienia. Ponieważ każdy z nich ma jakieś specjalne właściwości, wybranie odpowiedniego sprawia, że twoje działania będę o wiele potężniejsze.

Kamienie szlachetne i kryształy możesz wykorzystać  jako dodatek do pełnego rytuału, lub użyć ich w inny sposób.Oto kilka metod, które mogą ci pomóc zacząć pracę z kryształami.

1.    Śpij z kryształem pod poduszką lub postaw go na nocnym stoliku. Możesz nawet trzymać kryształ w dłoni, podczas snu, ale pod warunkiem, że jest to dla ciebie komfortowe. Jeśli wybierzesz taki, które ułatwia zasypianie i wspomaga relaksację twoje sny będą głębokie, pełne przesłań, a ty wstaniesz wypoczęty. Możesz też wybrać kamień, którego energię chcesz zrozumieć. Podczas snu nawiążesz z  nim kontakt na głębszym poziomie.

2.    Noś kryształy przy sobie. W kieszeni, na szyi, przy breloku. Postaw sobie na biurku przy którym pracujesz i w innych ważnych miejscach. Dobieraj takie, które pomogą ci w realizacji codziennych zadań. Zastanów się co chcesz osiągnąć, z jakich właściwości skorzystać , jakie działania wesprzeć mocą minerałów.

3.    Kiedy spisujesz ważne rzeczy, np. prowadzisz magiczne notatki, umieść kryształ na górze kartki. Jeśli pracujesz na komputerze, postaw go na nim. W ten sposób włączysz energię kryształu do swoich działań, zarówno magicznych, jak i dotyczących twojej codziennej pracy.

4.    Pamiętaj, że wiele minerałów świetnie pomaga pozbywać się negatywnych energii. Wybierz te odpowiednie i oczyść nimi przestrzeń, a nawet wrzuć do kąpieli intencyjnej. Pamiętaj, że najlepiej działają kamienie nieoszlifowane. Przy oczyszczaniu idealne są kryształy o jednym ostrym czubku.

5.    Użyj minerałów do kierowania energią! Kryształy są doskonałe do wykonania na przykład magicznej różdżki. Ostro zakończone pomagają nakierunkować moc dosłownie we wskazaną stronę. Dobrze oczyszczony i naładowany kryształ trzymany w dłoni powinien wywoływać u ciebie jakieś energetyczne wrażenia, jak drżenie, wibracje, czy dreszcze. To znak, że jego moc działa.

Te skrótowe informacje, dotyczące pracy z minerałami powinny ci pomóc zrozumieć na czym polega ich moc. 

Przeczytaj też o poznawaniu energii kamieni za pomocą kolorów.

Jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie na adres czarodziejkausmiechu@gmail.com

Komentarze

  1. Bardzo ci dziękuję za ten post! Jestem początkującą czarownicą
    i niesamowicie fascynują mnie minerały kryształowe! Nie mogę się doczekać, gdy zacznę pracę z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio poszłam na targi minerałów. Chciałam kupić jakiś ładny okaz kryształu górskiego. Chodzę, oglądam... aż tu mijam stoisko z biżuterią. Piękne szmaragdowe kolczyki zawołały mnie z daleka. Oczywiście kupiłam, choć nie miałam ich w planach i budżecie. Uwielbiam je nosić. A szmaragdy i rubiny to moje ulubione ostatnio kamienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko dzięki Bogu wszechmogącemu, że sprowadził Dr DAWN, aby uratować moje małżeństwo, mój mąż zaczął się dziwnie zachowywać, zdradzał i pił, robiąc różne rzeczy, próbowałam szukać pomocy w różnych miejscach, ale nic nie działało, dopóki nie spotkałam Dr DAWN, który mi pomógł i teraz moje małżeństwo jest słodkie, pełne miłości i szczęścia. Jeśli jesteś w związku małżeńskim, związku lub płodności E.T.C, skontaktuj się z dr DAWN, on na pewno ci pomoże: WhatsApp +2349046229159

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz