Czarodziejka kręci świeczki mocy!

Ci, co są ze mną od lat, wiedzą, że od czasu do czasu można kupić moje wyjątkowe świece mocy. Robię je od lat, ale wyspecjalizowałam się w ładowaniu ich intencją, gdy mój mąż wylądował w szpitalu i groziła mu poważna operacja na jelitach. Wówczas potrzebowałam szybkiego i skumulowanego "kopa" energii by uzdrowienie zadziało się natychmiast. To długa historia, ale ze szczęśliwym zakończeniem.

Ponieważ świeca zadziałała tak spektakularne, postanowiłam podzielić się tym z wami i wprowadzić moje świece do stałej oferty Czarodziejka Uśmiechu! Już niedługo będę dostępne w sklepie. Obserwujcie stronę!
Świece zajmują bardzo dużo mocy i przestrzeni, dlatego robiłam je tylko od czasu do czasu. Wasze prośby sprawiają, że nie mogę ich nie robić, bo wiem, że działają
świetnie
i niosą energetyczną pomoc. Bardzo mnie to cieszy, że moje działania was wpierają w transformacji.






Świece, które możecie zamówić są wykonane z wosku pszczelego i poświęcone różnym intencjom. Można je wykorzystać gdy pracujesz z przyciąganiem albo gdy chcesz coś uzdrowić i oczyścić.
Świece z naturalnego wosku mają zdecydowaną energetyczną przewagę nad innymi świecami. W magicznej tradycji pszczoły stanowiły łącznik między światem duchowym i materialnym. Symbolizowały nie tylko pracowitość i powodzenie. Reprezentowały żywioł ognia, dlatego świece z ich wosku miały wielokrotnie większą moc niż świece łojowe.
Na waszą prośbę przygotowałam świece w różnych kolorach i w różnych intencjach. Wszystkie są naładowane mocą aż po brzegi, dlatego wykazują bardzo wysokie promieniowanie uzdrawiające (wg skali Bovisa, zapalona świeca ma powyżej 20 tysięcy jednostek i rośnie w takcie spalania!).
Testowałam różne świece, ale te zdecydowanie sprawdzają się najlepiej.
Świeca ma około 14 cm wysokości i każda jest ozdobiona suszonymi kwiatami i ziołami, zebranymi przeze mnie na ukraińskich łąkach i poświęconymi na Matki Zbożowej z dziękczynieniem na urodzaj i spełnienie.
Takich świec, wykonanych od początku do końca w pełnej świadomości procesu energetycznego, nie znajdziecie w żadnym sklepie.




Świece kosztują 40 zł, plus koszty przesyłki, niezależnie od intencji. Wysyłka na koniec października. Wykonam świecę na dowolną, wybraną przez ciebie intencję, lub pomogę ci wybrać już tych gotowych. Pisz śmiało!

Komentarze